Ђоковићев савет до успеха: Идентификација, дисциплина, рад

0

Предавања о личном бренду одржали су Весна Дамњановић и Славимир Стојановић Футро, док је Немања Ђорђевић из Дигиталне Србије открио која су то образовања за послове будућности

ФОТО: Бета/АП

Фондација Новак Ђоковић, заједно са магазином Оригинал, организовала је данас конференцију под именом "Оригинални разговори" на тему како написати добар ЦВ и мотивационо писмо, шта је добро истаћи на интервјуу за посао, као и како се гради лични бренд у послу и шта данашње тржиште рада тражи.

Догађај су свечано отворили најбољи спортиста света и тенисер Новак Ђоковић и глобална директорка Фондације Новак Ђоковић, Јелена Ђоковић.

Новак је истакао да су на путу ка успеху најбитније три ствари – да се индентификујете са тим шта желите да радите и како то утиче на оно што ви јесте, да дефинишете где желите да идете и докле да стигнете и да негујете дисциплину у раду која је неопходна за остварење циља.

Сви млади људи имају прилику да тестирају себе и докажу да знају, могу и умеју да обезбеде пут до успеха. Не смемо заборавити ни тим, јер је сваки члан тима у којем ћете радити битан чинилац који вам може помоћи да развијате себе и своју каријеру,“ објаснио је он.

Његова супруга Јелена Ђоковић истакла је да су се, водећи се позитивним утисцима са претходних „Оригиналних разговора“ када је велики број кандидата на основу савета са симулација прерадио ЦВ и убрзо потом добио посао, одлучили да ове године наставе позитиван тренд.

Сада можемо да се похвалимо дупло већим бројем компанија које су препознале важност оваквих сусрета. Међутим, разговори су најзначајнији самим кандидатима који први сусрет са ХР менаџерима перципирају као стресно искуство. Ми желимо да их охрабримо и укажемо им на чињеницу да сви они у себи носе вештине и таленте, само је потребно да их пробуде и верују у њих. Мисија Оригинал магазина је мотивација младих људи кроз добре примере, а овај данашњи је најбољи начин да сами себи докажу да знају и могу много, да су победници“, рекла је Јелена Ђоковић.

Том приликом публика је имала прилику да чује дискусије на питања „Како брендирати себе у послу?“ и „Шта тржиште тражи – како до жељеног посла?“ у оквиру два панела којима су присуствовали ХР-ови и искусни професионалци.

Предавања о личном бренду одржали су Весна Дамњановић и Славимир Стојановић Футро, док је Немања Ђорђевић из Дигиталне Србије открио која су то образовања за послове будућности. Након програмског дела конференције, уследиле су симулације разговора за посао.

Учесници „Оригиналних разговора“, поред конкретних савета и препорука за унапређење комуникационих и презентационих вештина, ушли су и у базу кандидата за запослење свих 36 компанија које су биле део симулација.

Kоментари (0)

Само регистровани и улоговани корисници могу да оцењују коментаре!

Пpиjaвa Региcтрyј ce

Додај коментар

Преостало карактера:

Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција СПОРТСКОГ ЖУРНАЛА ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „СПОРТСКОГ ЖУРНАЛА“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. СПОРТСКИ ЖУРНАЛ ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.

Да бисте видели остатак вести

Региструјтe Cе Пријавитe Ce

Пpиjaвa

Facebook Пријавa

или

Региcтрyј ce › Заборавили сте лозинку?

Региcтрyј ce

Facebook Пријавa

или

Унесите Вашу адресу е-поште да бисте добили нову шифру