Сумирајући утиске из Москве, где је Ватрене поново бодрила председница Колинда Грабар Китаровић, портал Index.hr пише да је о њој у светским медијима објављено 25 одсто више вести него о Луки Модрићу, који је проглашен најбољим играчем Мундијала.
Хрватска се, наиме, према писању тог медија јуче у светским медијима спомињала 30 одсто више него након полуфинала.
То је изнео Томислав Грубишић, власник Mediotoolkita, загребачке маркетиншке фирме и истоименог софтвера који прати популарност неке особе, производа или догађаја.
"Бројеви су огромни и никад забележени у историји Хрватске - више него све скупа до сада пре полуфинала", написао је Грубишић на Фејсбуку и додао да постоји још једна занимљивост - и то везана уз председницу Грабар Китаровић.
Ако се, како каже, гледа о коме се више писало на целом свету, објављено je око 25 одсто више вести са спомињањем имена хрватске председнице у односу на Луку Модрића, који је проглашен најбољим играчем Мундијала.
Грубишић је написао да је преко 80 одсто вести је било са изразито, како наводи, позитивним сентиментом.
Mediatoolkit је софтвер који прати колико пута се неки појам спомиње на интернету. Развили су га у истоименој фирми, раде с клијентима из 60 земаља, а седиште им је у Загребу.
Mediatoolkit служи томе да маркетиншки стручњаци открију колико је популаран њихов производ, ко га све спомиње на интернету и пише ли се о њему више позитивно или негативно.
Софтвер сваких пет минута "прочита" најновије вести с више од 100 милиона извора: портала и друштвених мрежа.
Ако има нових вести које садрже појам попут "Croatia", скупља их у базу и обавештава мејлом клијенте.
Софтвер такође одређује сентимент и анализира податке који су чланци били највише шеровани, који инфлуенсери највише пишу на друштвеним мрежама о неком појму и још пуно тога, објаснио је Грубишић за Index.hr како функционира Mediatoolkit.
Комeнтар успeшно додат!
Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.