Почетна / Микс / Остали спортови

У АУТОМОБИЛУ ПРВАКА СВЕТА: Зоран Кастратовић у „шевролет крузу” у ЦЕЗ шампионату

Кастратовић је пре две године био једини српски аутомобилиста с међународном титулом и то му је пошло за руком у „рено клиу”, аутомобили супер - туринг спецификације
ФОТО: Архива З. Кастратовића

Српски аутомобилиста Зоран Кастратовић, шампион првенства Централноевропске зоне (ЦЕЗ) на кружним стазама у класи Д-4 до 2000 кубика из 2017 године, после пропуштене прошлогодишње сезоне, враћа се на место успеха и то за воланом новог аутомобила.

Кастратовић је пре две године био једини српски аутомобилиста с међународном титулом и то му је пошло за руком у „рено клиу”, аутомобили супер - туринг спецификације.

Ове године ће у тркама за шампионат ЦЕЗ бити у кокпиту „шевролет круза”, аутомобилу с којим је Француз Иван Милер, четвороструки шампион света, 2012. и 2013. учествовао у Светском шампионату туринг аутомобила (ВТЦЦ).

КАЛЕНДАР

Хунгароринг (12 - 14. април)

Ред Бул Ринг(18 - 19. мај)

Познањ (8 - 9. јун)

Бањалука (22 - 23. јун)

Гробник (26 - 28. јул)

Словакиаринг(24 - 25. август)

Ушће (31. август - 1. септембар)

Брно (7 - 8. септембар)

Скопље (5 - 6. октобар)

- Прошле године нисам возио из два битна разлога, јер нисам успео потпуно да прилагодим нови аутомобил траженим спецификацијама за ЦЕЗ шампионат, а имао сам и малих здравствених проблема, јаке болове у рамену, који су сада потпуно санирани адекватном терапијом - истакао је Кастратовић.

Прва трка ЦЕЗ шампионата ће се одржати крајем априла на легендарном Хунгарорингу надомак Будимпеште, на стази на којој се одржавају трке СП Формуле 1.

Кастратовић планира учешће на још пет тркалишта у првенству ЦЕЗ. Поред трке у Мађарској, стартоваће на Ред бул рингу у Аустрији, на Гробнику у Хрватској, Словачкој и чешком Брну…

- Постоји могућност да ове године ревијално возим и на Ушћу, али, о том, потом - рекао је Кастратовић.

Било је у плану да Кастратовић седне за волан „шевролет круза” у последњој трци ЦЕЗ шампионата минуле године на стази у Брну.

- Процена да ћу успети да припремим аутомобил је била у најмању руку претенциозна, али, сада могу да кажем да је све завршено и да је аутомобил спремљен и може да се појави на стази - потврдио је Кастратовић.

Први тест новог аутомобила Кастратовић планира у марту.

- Аутомобил још увек нисам возио, па ћу упознавање с возним карактеристикама „круза” имати прилике да проверим у Центру „НАВАК”.

„Шевролет круз” је ТЦ2 спецификације, а у овогодишњем ЦЕЗ шампионату учествоваће три дивизије.

СТАРТНИ БРОЈ 42

Кастратовић ће у овогодишњем шампионату ЦЕЗ имати стартни број 42.

- То је асоцијација на моје учешће на маратону у Барселони, када сам успео да истрчим 42.182 метра и издржим све изазове који су ме пратили на стази.

- Туринг и ГТ аутомобили били су прошле године у истој дивизији, а то је од ове сезоне раздвојено. Сада ћемо имати дивизију туринг аутомобила, у којој ће се возити ТЦ2 и ТЦР спецификација. У јачој дивизији ће се тркати ГТ аутомобили. У трећој ће возити куп „рено клио”, „сузуки свифт” и „рено твинго” - објаснио је Кастратовић.

Биће му посебна мотивација да са аутомобилом ТЦ2 спецификације парира модернијим ривалима из ТЦР.

- Однос снага између мог „шевија” и ТЦР аутомобила можемо извести из упоређивања времена које је остваривао Милер у ВТЦЦ тркама, и рецимо Милован Веснић прошле године у ЦЕЗ. Негде је у предности мој ауто, негде ТЦР. „Круз” има мање точкове и ужи је 10-15 сантиметара у односу на ТЦР. Има око 350 коња. Тежак је 1125 килограма, као и ТЦР аутомобил. Вероватно ће такмичари у ТЦР аутомобилима имати обавезу да се придржавају глобалног баланса перформанси. Све ће бити много јасније, кад је реч о односу снага, после првог тренинга на Хунгарорингу - закључио је у свету српског ауто спорта популарни Кастро.

ТРИЛИНГ СРБА У КЛАСИ

У истој класи ће се поред Кастратовића ове сезоне у ЦЕЗ шампионату такмичити и Немања Миловановић у „сеат купри”, а није искључено да им се прикључи и Милован Веснић, такође у „сеат купри”.

- Ако се оствари да сва тројица ове године учествујемо у ЦЕЗ шампионату, то би била одлична промоција српског ауто спорта.

Коментари0
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Овај веб сајт користи колачиће

Сајт zurnal.rs користи колачиће у циљу унапређења услуга које пружа. Прикупљамо искључиво основне податке који су неопходни за прилагођавање садржаја и огласа, надзор рада сајта и апликације. Подаци о навикама и потребама корисника строго су заштићени. Даљим коришћењем сајта zurnal.rs подразумева се да сте сагласни са употребом колачића.