Почетна / Микс / Остали спортови

После трке у Асену Борковић нови лидер европског ТЦР шампионата

Друга трка петог викенда шампионата ТЦР Европа биће вожена сутра од 11 сати (23 минута + круг), Борковић ће стартовати са четвртог места
ФОТО: europe.tcr-series.com

Душан Борковић поново је избио на чело генералног пласмана Шампионата Европе у конкуренцији аутомобила ТЦР спецификације. Борковић је јуче на првој трци петог тркачког викенда ТЦР првенства Европе на холандској стази у Асену (4.545 метара) заузео шесто место и освојио нових осам бодова, стигавши на циљ 7,863 секунди иза победника, Мађара Данијела Нађа за воланом „хјундаија и30 Н”.

Нађ је 14 кругова превезао за 25:08.183 минута, возећи просечном брзином 152,21 километара на час. Друго место припало је Французу Жан Карл Вернеу за воланом „аудија РС3 ЛМС”, који је каснио за победником 2,310 секунде. Треће место на подијуму заузео је Борковићев тимски колега, Швајцарац Крис Рихард (+3.973 секунде). Испред Борковића, на четвртом и петом месту, трку су завршили у две „хонде сивик”, Швајцарац Стефано Комини (+5,477) односно Мађар Атила Таши (+6,146).

Борковић је освајањем шестог места и осам бодова, престигао досадашњег лидера Микела Аскону из Шпаније и са 119 има предност од пет бодова у односу на другопласираног Мађара Данијела Нађа и трећег Асконе.

Возач „НИС Петрол” тима у сарадњи са италијанским „Таргет Компетишн” тимом у аутомобилу „хјундаи и30 Н” са бројем 62, први пут у каријери такмичио се на стази у Асену. Буран старт и снажан ударац који је претрпео од Холанђанина Денија Кроса у „сеат купри”, онемогућио је Борковића да се пробије.

Изгубио је две позиције. Пуних пет минута Борковића је кочио Крос, па му је група водећих такмичара поприлично одмакла. Међутим, до изражаја је дошло Борковићево стрпљење, а када је напокон прескочио првог конкурента, кренула је савршена трка за нашег јединог представника у престижном шампионату.

Није много прошло када је Борковић фантастичним маневром обишао још двојицу конкурента, међу којима и до тада водећег у генералном пласману Аскону у „сеат купри”. Није се ту зауставио српски шампион, недуго затим обишао је и Норвежанина Стијана Паулсена („сеат купра”) и избио на осмо место.

На мање од пет минута до краја трке Борковић је престигао још једног великог ривала у борби за титулу, Британца Џоша Фајлса („хонда сивик”). Ушло се у последњи круг, а Борковић је кренуо у потеру за Белгијанцем Максимом Потијем („фолксваген голф ГТи”), кога је величанственом вожњом пре проласка кроз циљ обишао и тако дошао до шестог места.

- Знао сам да ће бити изузетно тешко, јер су ме пред квалификације заплашили казном због „скраћивања” стазе, па сам возио пажљивије, али и спорије у квалификацијама. На крају су ме и казнили. Али, када сам тражио доказ, нису имали куд него да ми признају седмо место, односно десето због казне из прошле трке. Срећан сам и изненађен што су уважили жалбу - прокоментарисао је Борковић.

Српски ас стварно није имао среће на старту трке.

- Ударили су ме двојица возача, али сам после ушао у одличан ритам и по вожњи сам имао резултат за прва три места. Нажалост, на овако тешкој стази, где сам био спорији од других на правцима, нисам успео све да их обиђем - коментарише високи Панчевац (207 цм).

Борковића радује чињеница да води у генералном пласману.

- Сада ми је Нађ пришао на пет бода, као Аскона. Шампионат постаје све занимљивији. У недељу стартујем са четвртог места и било би јако лепо да се попнем на подијум и учврстим се на челу шампионата. Мотив ће ми бити огромна подршка навијача широм Европе, пре свега из моје Србије и мог Панчева. Уз помоћ спонзора и целог тима, верујем у још лепше вести из Холандије - закључио је Борковић.

Друга трка петог викенда шампионата ТЦР Европа биће вожена сутра од 11 сати (23 минута + круг). Борковић ће стартовати са четвртог места.

Последња два тркачка викенда на програму су у септембру у Монци, односно октобру у Барселони.

Коментари1
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Bcs Šabac
Zar on nije poslanik.Miloš Pavlović naš naj bolji vozač.

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Овај веб сајт користи колачиће

Сајт zurnal.rs користи колачиће у циљу унапређења услуга које пружа. Прикупљамо искључиво основне податке који су неопходни за прилагођавање садржаја и огласа, надзор рада сајта и апликације. Подаци о навикама и потребама корисника строго су заштићени. Даљим коришћењем сајта zurnal.rs подразумева се да сте сагласни са употребом колачића.