У наредне четири године бренд „ТРИК” ће бити званична грицкалица Олимпијског тима Србије, а тим поводом је свечано потписан уговор о сарадњи Банинија и ОКС-а.
Уговор су у Градској кући у Кикинди потписали ;генерални директор компанија „Јаффа Црвенка и Банини” Бојан Кнежевић и председник Олимпијског комитета Србије Божидар Маљковић.
– Поносни смо што је бренд 'ТРИК' постао део олимпијске породице и што ће бити уз Олимпијски тим Србије на путу до Токија. На овај начин желимо и да потврдимо дугорочне планове које имамо у Кикинди за овај, али и све друге брендове Банинија. Имамо веома амбициозне циљеве и планирамо даљи тржишни раст – рекао је Кнежевић.
Сарадња са брендом „ТРИК” представља наставак формирања тима за Токио и јачање партнерских односа са компанијама које препознају значај улагања у спортисте и подршке олимпијцима.
– Година по завршетку Олимпијских игара је веома важна, јер тада успостављамо и обнављамо сарадњу са онима који знају колико је подршка спортистима у припреми за сва такмичења до Токија битна и драгоцена. Зато је улазак бренда 'ТРИК' у нашу породицу важан, биће то партнерски однос, а све оно што на том путу остваримо посматраћемо као заједнички успех – рекао је Маљковић
У жељи да подржи спортисте, али и грађане Кикинде, Банини ће болници Кикинди донирати опрему за салу за кинезитерапију Службе за физикалну и спортску медицину.
– Кикинда је град који се развија, има потенцијал, а веома нам је важно кад знамо да компаније у својим стратешким циљевима имају и улагање у локалну заједницу и бригу о њеним грађанима. Фабрика Банини нам је показала да нам различитим иницијативама пружа подршку и наставиће у том правцу и у будућности – рекао је градоначелник Кикинде Павле Марков.
Компаније „Банини” и „Јаффа Црвенка” удружиле су се у априлу 2017. године.
Комeнтар успeшно додат!
Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.