Бензин у крви: Српски кајакаши се сјајно сналазе и за воланом, знате ли ко је први међу једнакима?

0

- Тојота јарис. Служи ми за свакодневно „хабање“. Углавном га возим на краћим релацијама, али може да послужи и за превоз чамца. Згодан је за вожњу, паркирање... - казао је Марко Новаковић

ФОТО: Приватна архива, КСС

У чамцима су доказани не саму у Србији, већ широм планете. Већ скоро деценију наши кајакаши освајају одличја на највећим међународним такмичењима. С веслима су се надалеко прославили, али имају још једну страст: вожњу аутомобила!

Први међу бројним шампионима је Марко Новаковић. Иако корпулентан, с разлогом од милоште зван и „Хулк“, до скоро је био препознатљив по жутом фићи. Репортажа о „Хулковој љутој машини“ својевремено објављена у Спортском журналу остаје као успомена.

- С обзиром да је у категорији олд тајмера, морао сам да га продам. Јер, како не подлеже техничким стандардима, не може да прође технички преглед па од редовне вожње не би било ништа. А потребан ми је – каже Новаковић.

Замена је брзо пронађена.

- Тојота јарис. Служи ми за свакодневно „хабање“. Углавном га возим на краћим релацијама, али може да послужи и за превоз чамца. Згодан је за вожњу, паркирање...

Друштво у гаражи прави и један “немац“.

- Пасат ЦЦ, модел из 2012. године. Иако суфикс у називу означава да је кабрио купе, више је као лимузина. Бела боја.

По ко зна који пут, прослављени Бечејац признаје љубав према волану.

- Од малена волим све што је везано за аутомобиле. Растао сам уз мирис бензина. Возио сам, па малтене све. Да имам могућности, у дворишту бих имао по један примерак од сваке класе.

Два точка су посебна страст.

- Да нисам кајакаш, 90 посто бих возио мото трке. Не знам како с овом конституцијом, али возио бих – каже Новаковић а у прилог тврдњи шаље и фотографију на другаровом мотоциклу.

А можда и више од тих „зујалица“ би ми пријао чопер. Седнеш сам, ставиш наочаре, па мараму. И уживаш.

 Нису Марку страна ни габаритна возила.

- Имам дозволу за аутобус и камион. Па до Олимпијских игара у Лондону сам био запослен. Рад у фирми ми се углавном заснивао на вожњи.

Прича о моторима наводи на утисак да је својевремено европски и светски шампион „лак“  на гасу.

- Искрено, журио сам само док сам радио, и то у жељи да све завршим на време. Иначе, безбедна и умерена вожња. Тако је најлепше и најбезбедније – закључио је Новаковић.

Повезане Bести

Kоментари (0)

Само регистровани и улоговани корисници могу да оцењују коментаре!

Пpиjaвa Региcтрyј ce

Додај коментар

Преостало карактера:

Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција СПОРТСКОГ ЖУРНАЛА ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „СПОРТСКОГ ЖУРНАЛА“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. СПОРТСКИ ЖУРНАЛ ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.

Да бисте видели остатак вести

Региструјтe Cе Пријавитe Ce

Пpиjaвa

Facebook Пријавa

или

Региcтрyј ce › Заборавили сте лозинку?

Региcтрyј ce

Facebook Пријавa

или

Унесите Вашу адресу е-поште да бисте добили нову шифру