Актуелни светски шампион у Формули 1 екипа Мерцедес представила је данас болид за предстојећу сезону - W09, за који се нада да ће наставити доминацију у шампионату и освојити пету узастопну "дуплу круну".
Валтери Ботас испробао је болид на британској стази у Силверстону.
Актуелни светски шампион Луис Хамилтон ће поподне возити нови болид.
- Покушали смо да останемо доследни нашој филозофији дизајна и да развијемо ионако чврсту основу - рекао је директор Мерцедеса Тото Волф, пренео је Би-Би-Си (ББЦ).
Он је навео да је екипа покушала да задржи снагу и темпо који има као најбржи болид Формуле 1, али и да "испегла" мане које су га учиниле неконкурентним на одређеним типовима стаза.
- Надамо се да смо задржали добре карактеристике диве. Сви волимо диве, али понекад је тешко разумети је, а то је поље на коме смо највише радили. Покушавали смо да разумемо и сачувамо брзину болида. Пошто су правила остала иста, на болиду нема много разлике. Највидљивија промена је аеродинамика и колико је затворена каросерија - додао је Волф.
Волф је рекао да је Хамилтон изузетно мотивисан за нову сезону и да очекује да ће "за неколико недеља" потписати нови уговор којим ће остати у Мерцедесу и после ове сезоне.
Екипа Формуле 1 Ферари представила је данас нови болид Формуле 1, СФ-71Х, за који се нада да ће прекинути низ од десет година без шампионске титуле.
Нови болид представили су возачи Ферарија Себатијан Фетел и Кими Раиконен, у седишту екипе у Маранелу у Италији. Болид је задржао многе особине свог претходника, али су јасна побољшања у аеродинамици. Овогодишњи болид има и дуже међуосовинско растојање, врло уско тело и измењене су бочне димензије заједно са системом за хлађење.
Болид је дужи, а у Ферарију су много радили током зиме како би избрисали грешке које су их скупо коштале у прошлогодишњем шампионату.
- Лепо изгледа, а углавном када тако изгледа, има и лепу брзину - рекао је Раиконен.
Ферари се такмичио у свакој сезони Формуле 1, али је та екипа упозорила да би могла да напусти шампионат ако не буде задовољна предложеним променама, које би требало да ступе на снагу 2021. године.
Предсезонска тестирања почињу наредне недеље у Монтмелу у Шпанији.
- Не можемо да дочекамо да изађемо на стазу да видимо какав је болид, како се понаша. Овај болид је корак напред у односу на прошлу годину - рекао је четвороструки светски шампион Фетел, који је прошле сезоне победио у пет трка.
Сви овогодишњи болиди имају уграђен ореол, заштиту за возаче.
- Прошле године смо пробали да возимо са ореолом и није велика разлика. Навикнеш се на то. Сада је ореол дизајниран у болид и сигурно је да ће бити мање видљив него прошле године, када је био монтиран - рекао је Раиконен.
Раиконен је последњи шампион Ферарија, а титулу је освојио 2007. године, док је Ферари последњу титулу у конкуренцији конструктора освојио годину дана касније.
Такмичење у новој сезони Формуле 1 почиње 25. марта трком за Велику награду Аустралије у Мелбурну.
Комeнтар успeшно додат!
Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.