Саинц: Ферарију је потребан велики корак како би напредовао

0

Двојац Ферарија је имао најлошији резултат у последњој деценији на прошлонедељеној трци у Белгији - Себастијан Фетел заузео је 13. а Шарл Леклер 14. место

ФОТО: EPA/Lars Baron

Шпански возач Карлос Саинц рекао је данас да ће екипа Ферарија морати много да напредује пре него што поново буде конкурентна у Формули 1.

Саинц је тренутно возач Мекларена, а од следеће сезоне возиће за Ферари, где ће заменити Себастијана Фетела. Италијанска екипа има много проблема у шампионату и разочаравајуће резултате ове сезоне.

Двојац Ферарија је имао најлошији резултат у последњој деценији на прошлонедељеној трци у Белгији - Себастијан Фетел заузео је 13. а Шарл Леклер 14. место.

- Наравно да желим да Ферари напредује, чим дођем бићу први у фабрици у захтевима за већу снагу. Ферари има много ресурса и сигуран сам да тамо у фабрици напорно раде како би вратили снагу коју су изгубили. То је дуг пут, а они морају да направе врло, врло, врло, врло велики корак како би се вратили тамо где смо сви, али ако него то може, то је Ферари - рекао је Саинц, пренео је Скај.

Шпански возач рекао је и да је тешко гледати будућег послодавца како се мучи и рекао да мора доћи до промена.

- Очигледно је да није добро. Нису задовољни својим наступима ове године. Када изгубите толико снаге из године у годину, што није уобичајени тренд у Формули 1, углавном очекујете да останете на истом или да стекнете добит, а у Спа знате да ћете упасти у невољу - навео је Саинц.

- Морамо да прихватимо да ће 2021. година бити тешка година за све. Свакој екипи је потребан свеж почетак да покушају да направе проблем Мерцедесу, пошто су у овом тренутку Ферари и Ред Бул предалеко. Они раде бољи посао, а ми морамо да преиспитамо наш приступ Формули 1, какав тим желите а да имате шансе - додао је он.

Директор Ферарија Матија Биното недавно је признао да би "оживљавање" најуспешније екипе у историји Формуле 1 могло да траје "годинама", док се чека на велику промену правила 2022. године са ограниченим могућностима надоградње мотора.

Повезане Bести

Kоментари (0)

Само регистровани и улоговани корисници могу да оцењују коментаре!

Пpиjaвa Региcтрyј ce

Додај коментар

Преостало карактера:

Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција СПОРТСКОГ ЖУРНАЛА ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „СПОРТСКОГ ЖУРНАЛА“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. СПОРТСКИ ЖУРНАЛ ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.

Да бисте видели остатак вести

Региструјтe Cе Пријавитe Ce

Пpиjaвa

Facebook Пријавa

или

Региcтрyј ce › Заборавили сте лозинку?

Региcтрyј ce

Facebook Пријавa

или

Унесите Вашу адресу е-поште да бисте добили нову шифру