Хамилтон је кренуо са пол позиције, водио је од почетка до краја и остварио 89. победу у каријери. Шестоструки светски првак је на две победе од рекорда Михаела Шумахера од 91 победе.
Хамилтон је трку завршио за сат, 24 минута, 08,761 секунди. Друго место заузео је возач Мерцедеса Валтери Ботас са заостатком од 8,448 секунди, а трећи је био Макс Верстапен из Ред Була са 15,455 секунди заостатка.
Четврто место заузео је возач Реноа Данијел Рикардо, који је имао и најбржи круг трке, пети је био његов тимски колега Естебан Окон, а шесто место заузео је Алекс Албон из Ред Була.
Возач Мекларена Ландо Норис трку је завршио као седми, осми је био Пјер Гасли из Алфа Таури, девето место заузео је Ленс Строл из Рејсинг Поинта, а 10. место његов тимски колега Серхио Перес.
Возачи Ферарија имали су лошу трку, Себастијан Фетел заузео је 13. а Шарл Леклер 14. место.
Уочи трке одржан је минут ћутања у знак сећања на возача Антоана Убера, који је погинуо прошле године после удеса на стази у Спа током трке Формуле 2. Возач Мекларена Карлос Саинц није стартовао због проблема са ауспухом.
Хамилтон је добро стартовао са своје 93. пол позиције и сачувао је прво место испред Ботаса, а добар старт имали су и Верстапен и Рикардо. Возач Ред Була је напао Ботаса за друго место, док се Рикардо примакао Верстапену и покушао да га обиђе, али је поредак остао непромењен.
Успешан старт имао је Леклер, који је надокнадио четири позиције и попео се на девету. Он је у другом кругу обишао и Гаслија за осмо место.
Актуелни шампион је у трећем кругу стекао 1,4 секунде предности над Ботасом, а иза су возили Верстапен, Рикардо, Окон, Албон, Строл и Леклер. Леклер је убрзо пао на 10. место и тада је рекао да се мучи на правцима. Гасли је у односу на старт напредовао четири позиције и у шетом кругу био је осми.
Леклера су убрзо обишли Норис и Квјат и возач Ферарија пао је на 12. место. Верстапен је у 10. кругу пријавио да има проблема са гумама, након што је заостао за Ботасом шест секунди.
Убрзо је на стазу изашло безбедносно возило после великог инцидента, Антонио Ђовинаци се окренуо на стази и ударио је у заштитну ограду, а точак са његовог болида погодио је у болид Џорџа Расела и обојица су завршили трку. Возачи су безбедно изашли из својих возила, а делићи болида су се разлетели по стази.
Остали возачи су то искористили и отишли на замену гума, осим Гаслија који је у тим тренуцима био четврти и Переса, који је био пети.
Трка је настављена у 15. кругу, повео је Хамилтон испред Ботаса и Верстапена, а убрзо је Хамилтон пријавио да агрегат губи снагу, али из екипе су му одговорили да то није забрињавајуће. Рикардо је обишао Переса за пето место, затим је исто учинио и Албон, након чега је возач Рејсинг Поинта позван у бокс.
У тим тренуцима возачи Ферарија борили су се за 12. место, готово да је дошло до контакта, али је Фетел успео да се одбрани. Леклер је затим отишао на замену гума, остао је пет секунди и пао је на последње, 17. место.
Хамилтон је у 28. кругу имао 3,8 секунди предности над Ботасом, а разлика међу првом тројицом износила је шест секунди. Верстапен се неколико кругова касније пожалио да осећа вибрације на гумама, а незадовољан гумама био је и Фетел, али су му из Ферарија рекли да остане на стази.
У 37. кругу шестоструки светски првак имао је шест секунди предности у односу на тимског колегу, кога су неколико кругова касније обавестили из екипе да чува гуме и избегава ивичњаке.
У завршници трке најзанимљивија је била борба за пето место, Окон је покушао да обиђе Албона, а прикључио им се и Норис. Окон је у последњем кругу обишао Албона, а на самом крају Рикардо је успео да "украде" од Хамилтона најбржи круг трке.
Возач Мерцедеса Луис Хамилтон рекао је да трка Формуле 1 за Велику награду Белгије није била лака и да је био забринут због гума, али да је срећан што је забележио 89. победу у каријери.
Комeнтар успeшно додат!
Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.