Новаку Ђоковићу, Ивани Шпановић и фудбалском клубу Црвена звезда, ове године су се придружили и црвено-бели кошаркаши. По истраживању тржишта и медија словеначке агенције Медијана они су најуспешнији брендови српског спорта у 2020. години. Резултати и добитници награда СПОРТО бренд објављени су јуче на крају традиционалне конференције.
- Знам да ћу са овом поруком звучати као мама, али једите добро, спавајте добро, будите позитивни у свему што мислите и радите. Верујте у људе са којима радите, будите посвећени ономе што радите и сањајте велике снове! – рекла је Ивана Шпановић која је са Јањом Гарнбрет словеначком такмичарком у спортском пењању била специјални гост онлајн проглашења победника.
Занимљив је и резултат словеначког истраживања. Сензационални тријумф бициклисте Приможа Роглича „на трци свих трка” - Тур Д'Франсу није био довољан за победу, глобална популарност Луке Дончића и кошарке довела је до поделе првог места. Уз њих словеначки брендови су скијашица Илка Штухец и Јања Гарнбрет, а у конкуренцији клубова НК Марибор и РК Цеље Пивоварна Лашко.
У конкуренцији хрватских спортиста награду су поделили Лука Модрић и рукометаш Домагој Дувњак, а и ове године недодирљиви су били Сандра Перковић и фудбалски клуб Динамо.
Комeнтар успeшно додат!
Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.