КСС има питање за ФСС после потеза Недовића (ВИДЕО)

2

Играч Панатинаикоса на тренингу ногом преко целог терена деганжирајући лопту погодио кош

ФОТО: ЕПА/Џ. Панагопулу

Немања Недовић је на тренингу под кошем узео лопту и деганжирао је ногом на другу страну терена - погодио је без коске!

КСС се на друштвеним мрежама нашалио и поставио питање ФСС.

- Хеј, ФСС, како вам ово изгледа? - уз смајли.

Kоментари (2)

Само регистровани и улоговани корисници могу да оцењују коментаре!

Пpиjaвa Региcтрyј ce

Додај коментар

Преостало карактера:
Juka

Ma fotoreportaza, izavijona sevidi!!

Одговори
Делије

Фоторепортажа, или фотомонтажа? Авион, или авијон? Се види, или севиди?

Одговори

Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција СПОРТСКОГ ЖУРНАЛА ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „СПОРТСКОГ ЖУРНАЛА“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. СПОРТСКИ ЖУРНАЛ ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.

Да бисте видели остатак вести

Региструјтe Cе Пријавитe Ce

Пpиjaвa

Facebook Пријавa

или

Региcтрyј ce › Заборавили сте лозинку?

Региcтрyј ce

Facebook Пријавa

или

Унесите Вашу адресу е-поште да бисте добили нову шифру