ФИБА „закуцава” на друштвеним мрежама

0

Видео материјали су гледани чак 643 милиона пута у 2017, што је четворостуко више у односу на 2016

ФОТО: ФИБА графика

Међународна кошаркашка организација саопштила је бројке везане за активности на друштвеним мрежама. ФИБА има 2,5 милијарде разлога (толико има посета на свим мрежама) да се похвали учинком на каналима комуникације где су млади најактивнији.

Видео материјали су гледани чак 643 милиона пута у 2017, што је четворостуко више у односу на 2016. Податак који такође много говори је да је са пет милиона на крају 2017. ФИБА дошла до 13 милиона.

Бројке везане за популаризацију кошарке кроз друштвене мреже на којима је ФИБА активна можете да видите на инфографици.

Повезане Bести

Kоментари (0)

Само регистровани и улоговани корисници могу да оцењују коментаре!

Пpиjaвa Региcтрyј ce

Додај коментар

Преостало карактера:

Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција СПОРТСКОГ ЖУРНАЛА ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „СПОРТСКОГ ЖУРНАЛА“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. СПОРТСКИ ЖУРНАЛ ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.

Да бисте видели остатак вести

Региструјтe Cе Пријавитe Ce

Пpиjaвa

Facebook Пријавa

или

Региcтрyј ce › Заборавили сте лозинку?

Региcтрyј ce

Facebook Пријавa

или

Унесите Вашу адресу е-поште да бисте добили нову шифру