ФИБА је прошлих година све више пажње посвећивала друштвеним мрежама и пре свега контактима путем ових веб платформи са пратиоцима.
И бројке у 2016. години су заиста импозантне. Тако је на пример ФИБА имала 121 милион прегледа, чак два билиона импресија, 32 милиона лајкова, 18 милиона посета свом сајту, 49 милиона посећених страница...
ФИБА је објавила и да је имала пораст броја фанова у односу на прошлу годину од чак три милиона, а да је тај број тренутно осам милиона!
У светској кошаркашкој организацији посебно су поносни на то што су преносили 1.200 утакмица, и како наводе „97 дана бесплатне кошарке, од тога 78 % прегледа са такмичења млађих категорија”.
Комeнтар успeшно додат!
Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.