Ludi brojevi sa Svetskog prvenstva

0

Ako se neko pita zašto je FIBA odlučila da Svetsko prvenstvo održi baš u Kini, i zašto da na planetarnom takmičenju učestvuju 32 tima, neka pogleda sledeće brojke koje govore o popularizaciji košarke i omasovljenju ovog sporta

FOTO: FIBA

TV gledanost utakmica na Svetskom prvenstvu došla je do 3 milijarde, dok je na društvenim mrežama video materijal gledan 1,5 milijardi puta! Dakle, ovo je najgledaniji košarkaški događaj svih vremena, što je i ideja.

FIBA se udružila sa preko 70 brodkastera koji su prenosili utakmice na čak 190 teritorija, što je, na kraju, dalo gledanost veću za 80 odsto u odnosu na Svetsko prvenstvo 2014. godine.

Samo finale gledalo je 160 miliona ljudi, a u Španiji je to bila najgledanija košarkaška utakmica svih vremena - 6,2 miliona gledalo je ceo meč, deset miliona se uključivalo u program.

To je podatak za sve one koji bi veliku gledanost povezali isključivo sa činjenicom da se Svetski kup dešavao u najmnogoljudnijoj zemlji sveta.

Naravno, Kinezi su “pobedili”. Kina – Poljska gledalo je 68 miliona, Kina – Južna Koreja 60 miliona ljudi.

Uživo je utakmice posmatralo maltene 800 hiljada ljudi (794,951), a najgledanije utakmice turnira bile su SAD – Turska i SAD – Japan u Šangaju, po 18.000 gledalaca.

Bilo je 2.422 akreditovana predstavnika sedme sile, iz čak 81 zemlje. Korišćenje društvenih mreža je bilo jednako impresivno, mada je FIBA na tom polju inače daleko ispred ostalih asocijacija.

Rast pratilaca na društvenim mrežama je 200 odsto u odnosu na period pre početka Šampionata.

Društvene mreže FIBA i Svetski kup zajedno imaju 24 miliona fanova. Aplikacija za Svetsko prvenstvo skinuta je dva miliona puta.

Komentari (0)

Samo registrovani i ulogovani korisnici mogu da ocenjuju komentare!

Prijava Registruj se

Dodaj komentar

Preostalo karaktera:

Molimo vas da se u komentarima držite teme teksta. Redakcija SPORTSKOG ŽURNALA ONLINE zadržava pravo da – ukoliko ih proceni kao neumesne - skrati ili ne objavi komentare koji sadrže osvrte na nečiju ličnost i privatan život, uvrede na račun autora teksta i/ili članova redakcije „SPORTSKOG ŽURNALA“ kao i bilo kakvu pretnju, nepristojan rečnik, govor mržnje, rasne i nacionalne uvrede ili bilo kakav nezakonit sadržaj. Komentare pisane verzalom i linkove na druge sajtove ne objavljujemo. SPORTSKI ŽURNAL ONLINE nema nikakvu obavezu obrazlaganja odluka vezanih za skraćivanje komentara i njihovo objavljivanje. Redakcija ne odgovara za stavove čitalaca iznesene u komentarima. Vaš komentar može sadržati najviše 1.000 pojedinačnih karaktera, i smatra se da ste slanjem komentara potvrdili saglasnost sa gore navedenim pravilima.

Da biste videli ostatak vesti

Registrujte Se Prijavite Se

Prijava

Facebook Prijava

ili

Registruj se › Zaboravili ste lozinku?

Registruj se

Facebook Prijava

ili

Unesite Vašu adresu e-pošte da biste dobili novu šifru