„Васерман Експиријенс” је направио анкету да ли су ФИБА прозори промашај кровне кошаркашке организације или погодак. Резултат каже да је у погледу циља опстанка кошарке и ширење популарности магичне игре широм света пун погодак!
Тимови су се претходно квалификовали преко континенталних турнира које је велика већина играла на неутралном терену, током лета. Што је значило да су бројни тимови ретко, ако и икада, имали прилику да играју такмичарске утакмице пред својим навијачима, каже се у тексту поводом истраживања.
Тим „Васерман” је анализирао прва три прозора током којих је 80 тимова одиграло више од 200 утакмица, у 149 дворана широм света. Прозори су донели више кошаркашких утакмица на различитим локацијама, што је основа за стварање шире публике једног спорта – посебно за савремену публику која жуди за „лајв” искуствима. Током прва три прозора, 939.000 је било у дворанама.
Осим уживог праћења мечева, квалификације су привукле публику и на другим платформама, тврди „Васерман”. Утакмице су преко ТВ гледане на 150 тржишта, а преко једне милијарде навијача било је активно друштвеним и дигиталним каналима, уз нагласак на бројци од 7,2 милијарде импресија и 202 милиона видео прегледа у прва три прозора.
Истраживање је показало да 24 одсто публике у прозорима чине они који нису страствени кошаркашки навијачи, већ они који воле да гледају свој државни тим. Све у свему, истраживање нуди јасан доказ да су нови ФИБА прозори анимирали постојеће навијаче и проширили базу фанова. Кључ је у чињеници да тимови могу да играју код куће, а утицај је додатно појачан дигиталним путевима и друштвеним мрежама.
Комeнтар успeшно додат!
Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.